lørdag den 14. juni 2014

Ud i det blå med med lækre sager fra Limedinbolig.dk

Fuglene kvidrer. Skoven er frodig og grøn. Græsset er langt og blødt. Jeg får lyst til at tage på skovtur. Pakke en lækker kurv og et vattæppe, hoppe på cyklen og begive mig ud i sommervejret. Måske ned til søen og dyppe tæerne en lille smule.
 

Det gode vejr får mig til at drømme om alt det, jeg gerne ville gøre, hvis bare jeg havde tid. Men nogen gange handler det ikke om at HAVE tid, men om at TAGE tid. Tid til at nyde nuet, hvad enten det handler om at slå arbejdet ud af hovedet og nyde morgenkaffen i fred og ro, eller om at tage på skovtur med ungerne og glemme alt om aftensmaden og vasketøjet.

Nogen gange handler det også om at have de rigtige ingredienser til at udføre drømmene. Her kan limedinbolig.dk måske hjælpe på vej. Den retro-insiprerede picnickurv fra House Doctor, vinflaske-lysestagerne fra ferm Living og geometri-kopperne fra samme ville udgøre de perfekte kulisser for min skovtur. I kurven ville jeg medbringe en kølig flaske Asti, nogle jordbær, juice til ungerne og selvfølgelig chokoladekage. Mmmmmmmm. Sådan vil jeg gerne tilbringe min eftermiddag i dag. Hvad med dig?

Mange hilsner
Dorthe
                                                                                                                  
Find den på Limedinbolig,dk
Find den på Limedinbolig,dkFind den på Limedinbolig.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar